Bosch WAS32790

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS32790 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

welkom1311 07-01-2015
Geschreven voor: Bosch WAS32790

in 2007 aangeschaft voot 904,00 in 2010 motor vevangen kosten 300,00euro en nu jan 2015 kogellagers versleten kosten 459,00euro.
Dus conclusie niet al te beste kwaliteit voor die prijs!

anke1947 03-12-2009
Geschreven voor: Bosch WAS32790

Helaas moet ik bij deze - overigens prima wasmachine- aantekenen en helaas constateren, dat het verwarmingselement bij mij al binnen 3 jaar defect- lees: kapot is.
Garantieperiode voorbij.
Ben benieuwd of Bosch dit met coulance gaat behandelen.

Muharrem 25-02-2007
Geschreven voor: Bosch WAS32790

Pas gekocht (2 dagen geleden). Zeer tevreden, enige nadeel (tot nu toe) als je op pauze klikt of de machine stopt moet je altijd ongeveer 2 minuten wachten voor dat je de trommeldeur kunt open doen. Een top product van Bosch! Aanrader!

Thebase 12-02-2007
Geschreven voor: Bosch WAS32790

Na veel wikken en wegen heb ik besloten om deze bosch wasmachine (WAS 32790 nl )aan te schaffen. Na mijn gevoel een heel terechte keus. Heb hiervoor een bauknecht (9 jaar zonder problemen) en pas een ignis(nooit meer) gehad.Deze 8 kg wasmachine doet wat ie moet doen en ben er heel erg blij mee.Geen onnodig lawaai meer en het centrifugeren ook al zo stil.Over de duurzaamheid kan ik helaas niks vertellen omdat ik em pas een paar dagen heb.